Huldiging olympiër Jur Vrieling op 't Peerdespul

20 augustus 2012

Olympisch ruiter Jur Vrieling uit Holwierde wordt dinsdag 28 augustus gehuldigd op ’t Peerdespul, het oudste concours hippique van Nederland. Daarnaast is er voor bezoekers de mogelijkheid om de zilveren medaillewinnaar te ontmoeten op de drafbaan in het Stadspark. De toegang tot ’t Peerdespul is gratis.

Om 14.15 wordt Vrieling, die afgelopen weekend in Dublin met zijn paard Bubalu nog een plaats in de Top League veilig stelde voor Nederland, gehuldigd. Ook de groom en de fokker/eigenaar van Bubalu, de familie Van de Lageweg uit Bears, worden bij de huldiging betrokken.

Handtekeningen

In het strodorp op het concoursterrein deelt Jur Vrieling van 14.30 tot 15.00 uur handtekeningen uit in de stand van de Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken.