Nieuwe website Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken

26 juli 2012

De Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken heeft een nieuwe website. Op www.volksvermakengroningen.nl kan iedereen zien wat de vereniging organiseert, wat er te doen is tijdens de evenementen en de organisatie steunen door een vriend te worden van de vereniging. Full service internetbureau iWink heeft de nieuwe website gesponsord.

John van der Woude, Volksvermaken: "We gaan de website gebruiken om mensen te informeren over onze vereniging en de evenementen die we organiseren, maar ook om vrienden te werven. Dat was met de vorige website niet mogelijk. Deze nieuwe website ziet er niet alleen mooier uit, maar we kunnen er ook veel meer mee."

Programma Groningens Ontzet online

Op de nieuwe website van de vereniging staat vanaf nu het complete programma van Groningens Ontzet. Het programma bestaat uit een stadsprogramma en 't Peerdespul. Ook staat er op de website een plattegrond van Groningen waarop bezoekers precies kunnen zien welke programmaonderdelen waar in de stad plaatsvinden.

Vriend worden via nieuwe website

Om ervoor te zorgen dat Groningens Ontzet en de Sinterklaasintocht blijven bestaan, is de vereniging op zoek naar vrienden. Iedereen die Groningen een warm hart toedraagt kan via de website een knuffel geven en vriend worden van de vereniging.

Gesponsorde website

Net als de vrienden en sponsors van de vereniging draagt full service internetbureau iWink Groningen ook een warm hart toe door de nieuwe website te sponsoren. “De activiteiten die de Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken organiseert zijn belangrijk voor Groningen. Vandaar dat we de vereniging sponsoren met een nieuwe website.”

De Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken